Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení
Mladý, Jakub ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.
Využití programu Sketchup k rozvoji prostorového myšlení u~žáků základních škol.
MACOURKOVÁ, Renata
Tato práce je zaměřená na rozvoj prostorového myšlení pomocí počítačového programu SketchUp. V teoretické části se věnuji stručné charakteristice programu SketchUp, definicím prostorového myšlení, jeho vývoji, využití, výskytu v RVP ZV a v učebnicích pro ZŠ a jeho rozvoji. Hlavní částí práce je několik příkladů, které jsem vytvořila, a jejichž cílem je rozvoj prostorového myšlení. Všechny příklady jsou realizovány v programu SketchUp. Práce obsahuje metodické poznámky, cíle a řešení jednotlivých příkladů.
Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení
Mladý, Jakub ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté dve obdoby 3D piškôrok a 3D znovuzostavenie tvarov. Aplikácia bola implementovaná v jazyku C++ za použitia grafickej knižnice OpenGL.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.